2014. január 26., vasárnap

Step by Step

Sziasztok!
Tegnap sajnos nem volt időm kitenni az aznapi Step by step bejegyzést, ezért ma 3 posztot is fogok írni.
Nemrég egy külföldi bloggernél làttam egy ilyesmi körmöt, és úgy gondoltam miért ne készíthetném el én is?


Amit hozzá használtam:
Moyra 02
Moyra Neon Matte Effect 702
Õsrégi Miss Sporty lakk ( ez volt az első lakkom, már csak díszítésre használom)
(Essence) fedõlakk
Essence 144 black is back
Dîszîtõ ecset

1. Alapként az egyik Moyra lakkot kentem fel, mert az erõsebb szînû lakkok megfogjàk a körmöm.
2. A fekete lakkot két rétegben kentem fel.
3. Díszítőecsettel csíkokat húztam bele, amik a köröm tövétől indultak.
4. Ha megszáradt a Miss Sporty csillámos lakkjával díszítettem. 
 5. Egy csepp átlátszó lakkal beleragaszottam egy követ.
6. Fedőlakkal fixáltam, ha elkészült.

Köszönöm hogy elolvastátok! Sziasztok!

2 megjegyzés: