2014. január 15., szerda

Színes homok

Sziasztok!
Ma színes homokkal készült körmöt szeretnék bemutatni nektek. 
 Azt hiszem teljesen ugyanolyan a tapintása mint például egy Essence Sand Effect lakkjának, csak ez igaziból is homok :D
3 féle lakkot, illetve 2 színű homokot használtam. 
Nagyon jó párost sikerült találnom a zöld és a pink személyében, és ezekhez kerestem árnyalatban megegyező lakkokat. Ezekre azért volt szükség mert ha a homok szemcsék nem illeszkednek teljesen egymáshoz néhány helyen, akkor ne látszódjon. 
Mindössze annyi volt a tennivaló hogy 2 rétegben felvittem a lakkokat, majd mielőtt a második réteg megszáradt volna, azelőtt belemártottam színes homokba, és belenyomkodtam a lakkba. Ha elkészült az összes köröm, akkor egy legyezőecsettel lesöpörtem a bőrömről és a körmömről a felesleges homokot. Végül egy fedőlakkal zártam. 
Úgy gondolom elmondhatom erről a körömről hogy ahhoz képest hogy homokkal készült nagyon jól bírta a strapát.

Remélem tetszett nektek ez a mani!:) Sziasztok!



2 megjegyzés: