2014. január 21., kedd

Step by step-Muffin köröm

Sziasztok! 
Ma, a tegnap elindított Step by Step sorozat második részét hoztam Nektek. A muffin körmökkel már régóta szemezgetek, de még soha nem készítettem el. Ezért most lesz az első alkalom hogy ilyennek adtam be a derekam.
Ami hozzá kell:
Alaplakk: Moyra 02
Aden 18
Cr milk 06
Essence Gel look 912
(essence) fedőlakk
Aden díszítőlakk (nincs száma)
Kaviárgyöngy
1. Először az alaplakkal lekenem a körmöm, ehhez én egy gyöngyházfényű lakkot használtam.
2. Majd egy tetszőleges színű, lakkal lefestem a körömvégeket, és attól egy picit feljebb lévő részt is.
3. Fogpiszkálóval megrajzolom a fehér hab részt is, úgy, hogy legyen egy kis hely a köröm töve és a hab közt.
4. Amíg a fehér rész száradt vékony ecsetes díszítő lakkal megrajzolom a muffinpapír mintáját.
5. Gombostűvel (vagy pontozóval) a köröm tövéhez egy pontot rakok, ez a díszítés  a hab tetején.
6. Fedőlakkal fixálom a muffint, és még mikor nedves kaviárgyöngyöket rakok a fehér részre.
Sziasztok!:)
 Nektek hogy tetszik? Ki próbáltátok már a muffinos körmöket? :)

1 megjegyzés: