2014. január 27., hétfő

Lakkteszt

Sziasztok!
A múlt hetem elég zsúfoltam telt. Volt hogy napi 2, de volt olyan is hogy 3 posztot írtam egy nap.
Ezen a héten màr megpróbálok visszazökkenni a normál kerékvágásba.
Szóval a mai poszt egy gyönyörű Manhatten lakk tesztjéről fog szólni. Még a múltheti haul posztban ezt màr bemutattam, de most elhoztam élesben is. A 03 Redtastic névre hallgat.
Maga a lakk egy rózsaszín csoda amiben tömény csillám található. Ezek a csillámok olyan aprók hogy csak fényben lehet őket látni.
A tartóssága nagyon jó! Több mint 6 napon át fennt volt a körmeimen, és csak a végük kopott meg. 
A száradása eléggé meglepett, azt hittem hogy sok-sok percig várni kell majd még teljesen megszárad, viszont a felkenés után kb fél perccel neki ütöttem a körmöm a szekrény sarkához véletlenül, és mikor megnéztem elégedettem tapasztaltam hogy már teljesen száraz. Így bátram merem elmondani hogy nagyon gyorsan szárad. A fedése is jó, bár 1 rétegben még átlátszanak a körömvégek. A képeken 2 rétegben láthatjátok. 

Összeségében nagyon elégedett vagyok vele. 500 Ft-ért nagyon jó vételnek tekintem.


xoxo: Mc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése