2014. január 24., péntek

Step by step-kereszt

Sziasztok! 
A kereszt minta nagy divattá vált a körmökön és a ruházaton is egyaránt. 
Úgy gondoltam én is alkotok egy keresztet, és valamilyen formában elhozom a blogra. A Step by Step hét pont kapóra jött, ugyanis így megtudom mutatni hogy csináltam.
Amik hozzá kellenek:
Cr chocolate 35
Essence C&G 144 black is back
Kaviárgyöngy
Fogpiszkáló, fedő,- és alaplakk, ezüst csillám ( ezek lemaradtak a képről)
1. Először alaplakkal lefestettem a körmöm, hogy a színek ne fogják meg.
2. A gyűrűsujjam kivételével az összes körmömre a barnásabb árnyalat került, 2 rétegben. A gyűrűsujjamra pedig a fekete Essence lakk, szintén 2 rétegben.
 
3. Ezután ezüst csillámmal dolgoztam, azokra a területekre kentem átlátszó lakkot ahova a csillámokat szórtam. 
4. A gyűrűsujjamat is fedőlakkal festettem le, és rögtön kaviárgyöngyöket nyomkodtam bele fogpiszkálóval. Sajnos ez egy kicsit görbe lett, de nekem így is tetszik.
5. Végül egy utolsó réteg fedőlakkal fixáltam a kaviárgyöngyöket és a csillámokat.
Nektek hogy tetszik? Készítettetek már keresztes körmöket?
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése