2014. január 22., szerda

Step by Step

Sziasztok! 
A Step by Step sorozat szerdai részét fogom megmutatni.
A neten láttam egy nagyon jó képet egy körömmintáról, viszont egyáltalán nem tudom hogy hogyan lehetne tisztességesen elnevezni. Mára ezt a mintát készítettem el, több- kevesebb sikerrel ugyanis valamit elrontottam, viszont így is tetszik.

Használt lakkok:
Moyra 02
Aden 18
Moyra Neon Matte Effect 702
Cr (nincs száma)
(Essence) fedőlakk
1. Alaplakkal lefesetem a körmömet, hogy a következő réteg piros nehogy megfogja.
2. Egy rétegben használom az Aden piros lakkját.
3. Ezután húzok egy csíkot átlósan a körmömre, a képen látható lakkal, mégpedig úgy, hogy maradjon el egy kis rész a köröm töve és a csík közt.
4. Ugyanezt megismétlem csak most a másik oldalról.
5. /Bocsi hogy nem függőleges a fotó:) /  
Került még 1 piros réteg a körömre a képen látható módon.
6. A neonos színt a köröm jobb oldalára a pirosra kentem fel.

7. A körmöm bal sarkára világos rózsaszín került.
8. Végezetül a jobb oldalra a pirosat kentem.
A túl egyenletlen a felszíne akkor fedőlakkal fixálom.

Köszönöm hogy elolvastátok! Sziasztok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése