2014. január 24., péntek

Pinspiráció #1

Sziasztok! 
Úgy gondoltam én is elkezdem a Pinspiráció sorozatot. Először Az a lány blogján láttam, akkor még hülyeségnek tartottam, viszont mostanra teljesen megkedveltem. Ezért minden héten, vasárnap jelentkeztek 10+1 témában képekkel.


1. Heti cuki: 

*-* Úristen! Hihetetlen aranyos a srác ebben a ruhában :D

2. Heti frizura:


3. Heti DIY


4. Heti kiegészítő:

A fontott karkotők soha nem mennek ki a divatból, minnél több van, annál jobb. :D

5. Heti tetoválás:


Ha letudom győzni valaha is a tűfóbiám akkor biztos hogy csináltatok egy ilyen pici tetoválást.

6. Heti köröm:


Uhh..*-* Halloweenkor tuti elkészítem.


7. Heti álomhely:

Ha még csak nyaralás képpen is de muszáj eljutnom ide! 

8. Heti Make-up


9. Heti outfit: 


10. Heti andthatwhoiam:


Félek a víztől. Halálosan! Amelyik víz 1-1,5 m-től mélyebb annak még a közelébe sem megyek.

10+1. Heti idézet:


Aki küzd az veszthet, de aki nem harcol az máris veszíthet.  


Ne feledjétek következő vasárnap egy újabb Pinspiráció sorozattal jelentkezem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése