2014. január 22., szerda

Mini haul

Sziasztok. Mint màr szinte mindegyik bloggerina készített egy haul posztot az Essence kifutó termékeirõl így én is megmutatom a ""kopàr"" szerzeményeim. Mikor meglàttam mennyi minden jó körmös dolog fut ki, írtam egy listàt hogy mikre szeretnék szert tenni. Az akció elsõ napjàn a Dm üzletében kezdtem a nyitàs utàn pàr óràval. Mikor bementem lefagyott a mosoly az arcomról. Az Essence àlvàny-még a nem akciós is- ki volt fosztva. Az akciós kosàrka tele volt szemhéjpúderrel és rúzzsal valamint szemceruzàval, de ez a rész engem nem érint. A körmös rész úgy nèzett ki hogy volt 2 körömmatrica, 4 fekete lakk, 2-3 zöld lakk ( bàr nem vagyok benne biztos hogy zöld volt..)  egy aranylakk, illetve a Special Effect topper volt egy darab kék....
Végül a körömmatricàkkal ( az egyik ajàndékba), és a topperrel (szintén ajàndékba) tàvoztam..Vagyis csak akartam, mert szembe jött velem egy újabb akciós kosàrka, tele Manhatten, S-he, Boulvard ( nem biztos hogy jól írtam.) lakkokkal. Innen nem nagyon fogott meg semmi kivéve egy Manhatten lakk,amirõl hamarosan lesz teszt. 500 Ft-ért mem hagyhattam ott. 

A végére még becsúszott egy lakklemosó is a fodràszkellékestõl. És a csoportkép: Nektel miket sikerült zsàkmànyolnotok az akciók soràn? :) Jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése