2014. január 9., csütörtök

Minnie egér


Sziasztok!
Mindenek előtt szeretnék bocsánatot kérni hogy nem voltam már kedd óta. Ennek több oka is van, az első az az hogy keddre egy tömény szinte csak csillámporra  épülő manit terveztem, elkészítettem több nappal ezelőtt, befotóztam, majd feltöltöttem bloggerre, mint piszkozat, majd utána töröltem mindenhonnan a képeket. Nem néztem meg hogy biztosan mentette-e, mert azthittem hogyha kiírja hogy 'Mentve' akkor minden oké. A hálózattal lehetett a gond meg sajnos nem mentette , kedden mikor elkezdtem keresni a piszkozatok között, akkor szomorúan tapasztaltam hogy ez bizony eltűnt. A kedves blogger alkalmazás közölte velem hogy nemsikerült elmenteni...
Képzelhetitek..majdnem a sírógörcs jött rám. Rengeteget dolgoztam a körömmel, és  már  mindenhol csillámos voltam, de megérte mert tényleg nagyon szép. Ezután már úgy gondoltam hogy nem szeretném újra elkészíteni ezt manikűrt aznap, mert akkor az egész estém rámenne. 
Szerdai nap még csak-csak írhattam volna bejegyzést, viszont tanulni valók tömkelege várt rám. Ezért a tegnapi napon is elmaradt a posztolás.



Na de nem szeretném húzni az időt, el is kezdeném. 
Egy pöttyös, leginkább Minnnie egérre emlékeztető körmöt hoztam el Nektek.
A lakkok amit használtam hozzájuk azok az Aden 18-as piros és a Cr 06 Milk árnyalata volt. 
A gyűrűsujjam kivételével minden ujjam lefestettem piros színnel, 2 rétegben. A gyűrűsujjam pedig szintén 2 réteg fehér lakkot kapott. 
Ha megszáradtak a lakkok, pontozó segítségével fehér, illetve piros pöttyel díszítettem az alapszínt. 
Ezután fedőlakkal fixáltam a kész körmöket.


Ennyi lett volna ez a bejegyzés, köszönöm hogy elolvastátok, remélem tetszett a köröm. Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése