2014. január 5., vasárnap

Csokis süti

Sziasztok! 
Minap reggeli közben azon gondolkoztam milyen körmöt készítsek. Amint ránéztem a gabonapelyhemre azonnal beugrott hogy mi lenne készítenék egy csokis kekszre hasonlító körmöt.
Alaposan átgondoltam hogy mit mivel és hogyan, már a terv is megvolt de nem tudtam mit használjak alapként. Rápillantottam  a táblára amin a lakkok színmintája sorakozik, ahol pedig megakadt a szemem az a Cr 35 chocolate nude szine. Rögtön tudtam hogy ez lesz a tökéletes, mert nagyon jól mutat a Rose Nails chocolate 36 -os csokibarna árnyalata mellett.
Alapként tehát a nude lakkot kentem fel kettő rétegben. Ha megszáradt a csokibarna színnel és díszítő ecsettel szabálytalan, körre hasonlító alakzatokat festettem.
Ha elkészült fedőlakkak fifixáltam az elkészült manikűrt.



Nekem nagyon tetszik a végeredmény, remélem ti is hasonlóan éreztek.


Köszi hogy elolvastátok! Sziasztok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése