2014. január 30., csütörtök

100 Ft-os haul

Sziasztok!
Most picike haul bejegyzéssel érkeztem.
 Ennek a haul története van. Közvetlenül a sulink mellett nyílt még karácsony előtt egy 100-as. Rögtön megnéztem hogy lehet-e kapni körömlakkot, ugynais a legközelebbi 100-as a város túloldalán volt. Szomorúan tapasztaltom hogy nem. Tegnap viszont sikerült betévednem, igaz az élelmiszer részleghez erediteleg, viszont kiszúrtam egy nagy állványt tele sminkkel és körömlakkal. Azthittem elájulok. Rengeteg  szín van, és mind nagyon különleges. Azthiszem sokat fogok oda járni.
Rengeteg gondolkodás után 2 db lakk mellett döntöttem, egy sötétkék, Lemax Colour  a 6-os árnyalatban, és egy világos lilás szín Lakier Mini Max  a 27-es árnyalatban.

A lila színről nemsokára jön a teszt. :)

Addig is sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése