2014. január 1., szerda

Nude csillámos

Sziasztok!
A mai posztban egy nude-csillámos manikűrt hoztam nektek.
Igazából nem is egy nude színről van szó hanem inkább egy barnásabb árrnyalatról, viszont egy barna sokkal élènkebb színű, így maradtam a nude elnevezésnél.  
Tehát a lakk amit használtam az a Cr chocolate 35 ös árnyalata. Erről hamarosan láthattok tesztet a blogon.  Kettő rétegben vittem fel a lakkot, de sajnos volt ahol még ezek után is átlátszott. A gyűrűsujjamra felvittem egy harmadik réteget, és száradás előtt belemártottam ezüst csillámba.  
 
A száradás után minden körmöm fedőlakkal fixáltam hogy tartósabb legyen.
Egy ilyen manit már rég terveztem, de nem találtam hozzá nude lakkot.  Még most sem igazán, de nagy erőkkel kutatom a tökéleteset.:-) 

Puszi:  Mc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése