2014. január 11., szombat

Madàrtollas körmök

Sziasztok ! A mai napon tollas körmökkel jöttem. Elég sok màrkànàl làttam màr az ilyenfajta lakkokat, de egyiknél sem vettem, pedig tényleg nagyon tetszenek. Pár napja egy kreatív boltos látogatásom alkalmával találkoztam egy hengerecske zöld tollal. Mondanom sem kellett egyből a kosaramban landolt. Amint hazaértem egyből nekiálltam elkészíteni a lakkot. Volt itthon egy üveg bontatlan átlátszó lakk (Rose Nails orange 05) ebbe papírból hajtogattam egy tölcsért és beletettem majd a tollnak kb. a felét belelöntöttem, és összeráztam.
Öt féle alapot kentem fel: Cr 22 greentea (zöld), Cr 06 Milk (fehér) Moyra Gel look 912 (lila) Essence C&G 144 Black is back (fekete) Cr blueberry 16 (kék). Mindet két rétegben.

Ha minden megszáradt akkor pedig a tollas lakkot vittem fel 1 rétegben. Szerintem pont elegendő szálat vett fel.
Nekem a fekete és a világos zöld alapon tetszik a legjobban.
Remélem tetszett a poszt! Sziasztok! :)



Nektek melyik alapon tetszik a legjobban?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése