2013. december 17., kedd

Karácsonyi körömkihívás

Sziasztok. Elhoztam nektek a karácsonyi körömkihívás újabb posztját. 
A mai téma a karácsonyi meglepetés volt, amiről nekem egyből az ajándékok ugrottak be. Már régebben elkészítettem egy próbamanikűrt ezzel a témával, viszont az nem sikerült olyan jól.
A használt lakkok
  • Kallos 178
  • Cr blueberry 16
  • Moyra Gel Look 912
  • Aden mini pontozó
  • Essence c&g  159 the green and the grunge

A lakkokat felkentem 2 rétegben, majd ha megszáradt a vékony ecsetes lakk segítségével először függőleges majd vízszintes vonalat húztam, ezután egy masnival fejeztem be a mintát.
Ha minden megszáradt az Essence Happy Holiday 02 Let it snow! fedőlakkjával zártam a manikűrt. 


Köszönöm hogy elolvastátok a bejegyzést, találkozunk legközelebb! Sziasztok!

5. Karácsonyi meglepetés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése