2013. december 8., vasárnap

Téli TAG

Sziasztok!
A mai napra egy téli TAG poszttal jelentkezek nektek. Ez a bejegyzést már nagyon sok bloggernél láttam, és úgy gondoltam én is elkészítem.
1. Mivel ápolód ilyenkor a kezedet?
Az Oriflame Chocolate Dream kézkrémével. Nagyon finom csokis illata van, ami abszolút a forró csoki hangulatát idézi fel.
2. Forró csoki vagy forralt bor?
Forró csoki:) Tiszta hangulatos télen beülni valahova majd forró csokit szürcsölgetni.
3. Mutasd meg egy télies sminkedet
Nem szoktam sminkelni szóval nem tudom megmutatni:)
4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval vagy szánkózol és hóembert építesz? 
Mind kettő.
5. Kedvenc dolgod a télben? 
A karácsonyfa állítás, az első hó, a hólapátolás (igen, hólapátolás még más utálja én nagyon szeretem mikor reggel felkelek és elkell lapátolni a havat a házelől :D )
6. Mi az a dolog, ami mindig van nálad télen?
Ajakápoló, kézkrém és egy téli illatú parfüm.
 7. Kedvenc karácsonyi film?
A Grincs és a  Reszkessetek betörők.
 8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?
Csak korcsolyázni. A síeléstől nagyon félek.
 9. Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Jézuska/Télapó?
Nem emlékszem tisztán, talán amikor a ""Mikulás"" elszólta magát hogy még nem vette meg az ajándékot :D Vicces és egyben szomorú volt megtudni a hírt.
10. Kedvenc téli illat?
Fahéj, narancs, vanília, mézeskalács és a kókusz. (Bár a kókusz nem is téli, de szeretem.)
 11. Kedvenc karácsonyi zene?
Last Christmas..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése