2014. február 6., csütörtök

Oldalátmenet-kicsit másképp


Sziasztok!
Ma egy különlegesebb manikűrrel készültem nektek. Már régóta tervezem hogy oldalátmenetes körmöt szeretnék csinálni. Végül mára adtam be a derekam. Fogalmam nem volt hogyan kezdjek hozzá, valami rózsaszín párosra gondoltam, ezért a Manhatten pink lakkját vittem fel 2 rétegben. Elkezdtem egy rózsaszín színt felvinni, de meggondoltam magamat, mert nem olyan hatást értem el vele, mint amilyet szerettem volna. Végül ahogy megláttam a sötétkéket tudtam vele nagyon jól tudnám kombinálni a pinket.
Szóval szivaccsal felütögettem a köröm oldalára. Hiányosnak és összecsapottnak éreztem, ezért elkezdtem a kékre rózsaszínt, a rózsaszínre pedig kéket felütögetni. A végeredménnyel elégedett voltam, de még kiszerettem volna valamivel egészíteni, ezért is egy csillámos lakk mellett döntöttem, ezt 2 rétegben felvittem, majd hagytam megszáradni. Szerintem nem lett olyan rossz, kicsit a galaxy körmökre hasonlít, na de inkább beszéljenek a képek:
Ez egy kicsit elmosódott kép lett, de itt jön ki igazán a köröm valódi színe.



Hogy tetszett? Készítettetek már oldalátmentes körmöt?:)

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése