2014. február 19., szerda

Februári körömkihívás

Sziasztok!
Nem tudom pontosan mikor is volt utoljára bejegyzés. Tényleg rengeteg tanulnivalóm volt ami miatt nem volt szabadidőm. :/ Ezért a bloggal sem igazán tudtam foglalkozni. Na de mindegy is.
Ma a körömkihívás 5. témáját hoztam Nektek ami a szerelmes levél volt. 
Az elején nem tudtam mit is alkothatnék, majd pár nappal ezelőtt ugrott be hogy egy borítékot kellene csinálnom. Nézzük hogyan sikerült.


Alap lakkal kezdtem, megfestettem a francia végeket, majd ahol a natúr színű köröm és a fehér szín találkoznak oda a rózsaszín színnel csíkot húztam. Amíg ezek száradtak szíveket rajzoltam, 3 féle árnyalattal, egy sötét pirossal, egy világos baba rózsaszínnel és egy sötét, csillámos pinkkel. Ezután egy kockát festettem a fehér rész fölé, ezt feketével "bekereteztem", és borítékra hasonlító dolgot alakítottam ki belőle. Fedőlakkal fixáltam.

Köszönöm hogy elolvastátok! Sziasztok!




5. Szerelmes levél

1 megjegyzés: