2014. február 28., péntek

Tavaszköszöntő köröm

Sziasztok!
Március elseje reggelén a 2. bejegyzést írom. Valami tavasziasat szerettem volna készíteni, és szerintem sikerült is.

Alapnak egy kéket választottam, 2 rétegben vittem fel. A kisujjammal kezdtem,  amire gombostűvel, és egy másik lilával pontokat csináltam.  Talán a gyűrűsujjam lett a legbonyolutabb. Nézzük csak:  A kék alapra díszítőecsettel és barna lakkal egy "csupasz" fát rajzoltam. Amíg ez száradt két zölddel rajzoltam meg a füvet, utána rózsaszínnel csináltam rá virágokat és apró levélkéket.  A középső ujjamra az egyik kedvenc virágom került, a tulipán. Feketével rajzoltam meg a tulipán virágját, utána pedig pirossal kitöltöttem. Utána jött a szára és a levele, ehhez pedig sötétzöldet használtam. A mutatóujjamra egy pillangó került. Hozzá feketével rajzoltam testet és fejet, a szárnyait pedig egy lilával csináltam meg. A hüvelyujjamra egy virágot terveztem bár így utólag már kevésbé hasonlít rá. Ecsettel és piros lakkal körvonalat rajzoltam és kitöltöttem vele. Kevertem egy világos színt és csíkokat húztam a virágba, kisebb részeket kihagyva. Fedőlakkal fixáltam őket.

xoxo: Mc

Hogy tetszik? 

3 megjegyzés: