2014. március 1., szombat

Hello March !

Sziasztok!
Március elseje van...igaz, az idő nem ezt mutatja, na de mindegy is.
Ez a poszt arról fog szólni hogy mi is várható márciusban. Rengeteg ötletem van, nagyon sok lakkot vettem mostanában amik még tesztre várnak, készítettem logót, szóval minden. Ha több mindent szeretnétek megtudni akkor olvassátok tovább.


Először is, két logót készítettem, nem igazán tudok dönteni melyik legyen, ezért gondoltam hogy dönthetnétek Ti is. A logót a fotók sarkába teszem.





 Most pedig nézzük mi várható ebben a hónapban:

-Jelentkeztem Manna által meghirdetett körömkihívásra 
-Tavasz környékén főként a pasztell színű lakkok után nyúlok, ezért ezekről is lesz teszt.
- DIY körömápoló dolgokról is írni fogok.
-Lesz egy újabb Step by Step hét.
-Országhetet is szeretnék csinálni, ami azt takarja hogy 7 napon keresztül, a 7 kedvenc országom zászlóját fogom a körmömre festeni.
-Illetve most is folytatódik a Pinspiráció, minden vasárnap.
-És a nemrég elkezdődött sorozat, az Ebay hétfők sem fognak elmaradni.
-Miután pedig befejeződött a Márciusi körömkihívás, összefoglalót csinálok.
-Haul
-Illetve tervezek egy bejegyzést amiben a kedvenc bloggerináimat említem meg, de ez nem biztos.




Remélem ebben a hónapban is velem tartotok!
Sziasztok!


4 megjegyzés: