2014. március 12., szerda

Ismerjük meg egymást

Sziasztok!
   Mazsola  nemrégiben megjelölt egy posztjában, miszerint jobban meg szeretne ismerni, ezért ma, a már sok blogon látott Ismerjük meg egymást posztot fogjátok látni.


A feladatok:
1.Linkeld be azt az embert a blogodba , aki kipécézett .
2.Ossz meg magadról hét dolgot,akár különleges , akár hétköznapi.
3.Pécézz ki hét embert,nevezd meg,és linkeld be őket a blogodba.
4.Értesítsd őket a kipécézésről a hozzászólásban a blogukon.



1. Sokan leírták, hogy kiskoromban mi is szerettek volna lenni, ezért megosztom Én is Veletek, a nem túl hétköznapi "álom állásom". Még az óvodát kezdtem amikor is megkérdezték Tőlem mi szeretnék lenni ha nagy leszek. Én magabiztosan és határozattan válaszoltam hogy BETÖRŐ! :D Úgy gondoltam hogy az biztos megélhetés, és könnyű meló.

2. Persze, most már a főbb céljaim között nem szerepel hogy betörő legyek. Annál inkább szeretnék cukrász lenni. Első osztályos koromban határoztam el hogy Én mindenképp vagy pincér, cukrász, vagy szakács szeretnék lenni. Nem mellesleg műkörmös tanfolyamot is szeretnék végezni, ha már van munkám.

3. Két kutyám van, egy Labrador és egy Rotweiler, a Labrador Vanda, a Rotweiler pedig Gina névre hallgat. Hihetetlenül imádom őket. Szúrok be róluk egy képet.

4. Elég nagy kocka vagyok, amikor nem tanulok vagy épp blogolok akkor pedig játszok. Bevallom elég sok játékot kijátszottam már, a mostani aktuális kedvencem a World Of Warcraft.

5.  Több fiú barátom van mint lány. Régen még csak 1-2 ma már rengeteg fiú barátom van. Közülük ki is emelnék egyet, ugyanis Ő az akinek elmondhatok mindent, benne bízok meg a legjobban.

6. Rengeteg fóbiám van, de hihetetlenül félek a bogaraktól és a pókoktól. Néha a legártalmatlanabb pár miliméteres póktól vagy épp bogártól annyira betudok parázni hogy szinte már rosszul vagyok.

7. Körülbelül 8 éve állandó hányingerrel küzdök. Az orvosok sem tudták megállapítani, rengetegszer voltam kórházban. Az elején nagyon rossz volt, most már egész hozzászoktam, hogy végigkíséri az életem.



Az Én kiválasztottaim:

Mannakörmök Gyönyörű munkái vannak, a kedvenc bloggerinám.

Breakfast At Fruh Nagyon szimpatikus csajszi, bár személyesen nem ismerem, de rendszeresen olvasom a blogját, és nézem a videóit. Nem mellesleg hihetetlen jó a haja :$

Lora in NailWonderland  Nagyon szép körmöket készít, és a fotói pedig különösen tetszenek.

noinails :3 Bár Ő már megcsinálta ezt a posztot, Én mégis bejelölném újra, ugyanis neki is nagyon szeretem a blogját.

Maria's Nail Nagyon szép, különleges lakkokkal dolgozik, és mindig tud újat mutatni.


Nem tudtam összeszedni 7 embert, ezért Én most csak 5 embert jelöltem ki.


Köszönöm hogy olvastatok! Sziasztok!







5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a megtiszteltetést! Örülök, hogy szereted a blogomat. :)
    A kutyuskáid nagyon édesek. :3 És nagyon meglepő, hogy "WOW"-ozol. :D:D

    VálaszTörlés
  2. rot nagyon édes. nekem ez a kedvenc kutyatípusom :) a tacsik után :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cukik a kuytuskák :) Örülök ,hogy kitöltötted :)

    VálaszTörlés