2014. március 8., szombat

Miss Rose 13 lakkteszt

Sziasztok!
A héten ez az utolsó lakk, amit tesztelek. Sok tesztelni való volt erre a hétre, főként pasztell színek, de volt köztük csillámos, most pedig gyöngyházfényűről lesz szó. Még a múltkori haul posztban mutattam meg a csillámos társával. Most a Miss Rose 13 árnyalatát teszem nagyító alá.
Vegyes érzelmek fűznek hozzá Egy rétegben szép-szép, de egyáltalán nem fed, két rétegben sem igazán, szóval ha valaki egy rendesen fedő gyöngyházas lakkot keres akkor ezt nem ajánlom neki. Én is egy ilyet kerestem, belebotlottam ebbe a lakkba, amiről azthittem tökéletes lesz az én elvárásaimnak. Na de nézzük. Rögtön felkentem egy rétegben, amint említettem nem fedett, és a színe sem volt az amit én kerestem. Kicsit el is keseredtem, de megpróbálkoztam egy 2. réteggel, ami meglepően gyönyörű volt, bár még itt átlátszottak a körömvégek. Amiért ilyen szép a fénye, és a gyöngyházas beütése is igazán átjön, ezért elnézem neki ezt a hibát. Tartóssága viszonylag jó, 2-3 napot simán kibír, de a 4. napon már elkezdenek kopni a körömvégek. Száradása közepes, mert az első réteg percek alatt száraz lesz, a 2. rétegre pedig várni kell 10-15 percet, de ezt egy gyorsszárító fedőlakkal lehet orvosolni.
Összességében én 10/7-re értékelném, mert bár tetszik, de vannak hátulütői is.

További szép napot! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése