2014. március 21., péntek

Step by step


Sziasztok!
Ma pótlólag hozom a Step by step bejegyzéseket, illetve lehet hogy Pinspiráció részekbe is belefogok.
Szóval szerdához visszatérve, akkor hagytam ugyanis abba a posztolást, a képek már megvoltak csak nem igen jutottam géphez hogy meg is írjam a bejegyzést
Alapnak világoslilát használtam, 2 rétegben. Amíg ez száradt előkészítettem a többi dolgot.
Piros homoklakkal és díszítőecsettel vastagabb csíkokat húztam egymás mellé pontosan 3-at.
A vonalak közé pedig 2-2 apró pontot csináltam. Mivel homoklakk volt, ezért szépen látszott is rajta, és így még különlegesebb volt.
A körmöm tövéhez 3 strasszkövet raktam, egy nagyobb pirosat és a széleire 1-1 ezüstöt.
Fedőlakkal lefestettem hogy tartósabb legyen, de a köveket kikerültem, nehogy elvegye a csillogását a lakk.

Köszönöm hogy elovastatok! Sziasztok!:)

2 megjegyzés: