2014. március 9., vasárnap

Márciusi körömkihívás

Halihó!
A Márciusi körömkihívás 2. témája a kedvenc technika volt. Szerintem én egy picit elkanyarodtam az eredeti témától, és más Világra eveztem, ugyanis én félhold manikűrt készítettem. Nekem ez jutott eszembe róla, bár megfordult a fejemben a water marble, esetleg a dry marble is, de végül maradtam az elsőnél. Remélem tetszeni fog. :)





Elõszõr alaplakkot használtam, majd 2 olyan színnel dolgoztam amit még nem láttatok a blogon, de hamarosan lesz róla teszt.
Rózsaszín "màrkàtlan" lakkal 2 rétegben festettem le a körmeimet, majd a nemrég vásárolt sablonjaimat ráillesztettem a körmömre, és az azalatt lévő részre piros homoklakkot vittem fel.



Remélem tetszett Nektek ez a köröm, annak ellenére is hogy eltértem egy kicsit témától.
Sziasztok!:)


2. Kedvenc technika

3 megjegyzés: