2014. április 5., szombat

Heti Ebay #6

Sziasztok!
Erre a hétre is tartogattam Nektek néhány kincset az Ebayről, és most ezeket szeretném belinkelni. Remélem tetszeni fognak.



Kalitkás körömdísz ($3.00 - 670Ft)
Lehet hogy már egyszer mutattam ezeket a díszeket, már nem nagyon emlékszem rá. Az biztos hogy még mindig tetszenek.

Téli, vastag pulcsi ($18.00 - 4000  Ft)
A Magyar árakhoz képest ezt ingyen adják. Télen szerettem volna beszerezni ehhez hasonlót pulóvert, csakhogy majdnem aranyáron mérik.


Fimo gumirudak ($1.00 - 210Ft)
Megint csak linkelek egy kis fimot is a bejegyzésbe. Hát nem aranyosak? Vannak benne nyuszik, cicák, szóval minden :D

Szárnyas gyűrű  ($1.00 - 210Ft)
Nekem valahogy nagyon bejönnek ez a szárnyas dolgok.


Polipos nyaklánc  ($1.00 - 210Ft)
Annyira aranyos ez a polip! Régóta szemezgetek már vele.

Madaras karkötő ($1.00 - 210Ft)
Mivel gyöngyök is vannak ráfűzve, ezért nem olyan unalmas, mintha csak egy madár lenne rajta.


KLEANCOLOR körömlakk ($2.00 - 430Ft)
Gyönyörű ez a lakk! Mindig is szerettem a sötét, mélykék színeket, és ez pont az én elvárásaimnak megfelelő.

Hogy a matricák sem maradjanak ki, ezért azt is raktam bele. Elsőként ezt. Azokat a matricák főként tetszenek amiket az egész körömfelületére kell felragasztani.

Watermarble minta matrica ($2.00 - 450Ft)
Nekem pont jól jönne az ilyen matrica, mert egyáltalán nemtudok watermarble körmöket csinálni..


Micimackós matrica  ($1.00 - 370Ft)
Ezt már csak azért raktam be hogy a végére legyen valami cuki:)


Köszönöm hogy olvastatok! Sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. water marble matricát vettem,hétvégén kipróbálom :) kíváncsi vagyok milyen

    VálaszTörlés
  2. A Kleancolor lakkra nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés