2014. április 15., kedd

lakkteszt



 

Sziasztok!
A Dm-es dekordobozban lapuló 3 dolog közül egyet már nagyító alá vettem, mégpedig egy rúzst. A második termékről is szerettem volna hozni egy tesztet, így ma rá került a sor.
Astor Fashion Studio 267 Purple Queen

Nagyon szép mély liláról beszélünk, amely ha csak egy kicsit is sötétebb helyre megyünk feketének hat.
Egy rétegben szépen fed, könnyen terült, nem csíkozódik. Hogy igazán látszódjon a színe felvittem egy második réteget is. Valószinűleg az én hibámból adódóan, ugyanis nem vártam meg hogy az első réteg megszáradjon, felbuborékosodott. Azt az első festést emiatt nem fotóztam be, hanem inkább újra felkentem a színt.
Száradása kicsit lassú, de még menthető egy fedőlakkréteggel.
Jó tanácsként mondom hogy mindenképp szánjatok időt az első réteg száradására mert akkor nem fog buborékos lenni.
Tartóssága 3-4 nap, de ha hajat mostok akkor megrövidülhet az élettartama. Nekem egy hajmosás után nagy darabokban pattogzott le a festés. Alap illetve fedőlakkot mindenképp használjatok mert így nem fogja meg a körmöket.







További szép napot! Sziasztok!




1 megjegyzés: