2014. április 4., péntek

lakkteszt

Sziasztok!
Tegnap már bemutattam Nektek az egyik tesztelni való alanyt. Mára pedig, az egyik kedvenc lakkocskámat tartogattam. A Dm-ben sikerült rátalálnom, mindentől eldugva, a testápolók között, az alsó polcon(!!) sorakozott néhány hasonló társával. Gondoltam megnézem őket, nagy baj nem lehet belőle. Elsőként ezt a lakkot kaptam fel a polcról, majd undorodva vissza tettem, ki az aki ilyen színt ken fel a körmére? 
Szétnéztem a többi polcon is, majd visszatértem ehhez a lakkhoz. Ahogy nézegettem beleszerelmesedtem! Gyönyörű. Szerelem volt..2. látásra :D  800 Ft volt eredetileg, de leakciózva, 400 Ft-ért sikerült hozzájutnom. Egyébként a Manhatten Lotus Effect 19 Urban Desire árnyaltról van szó.
Fedése: Egy rétegben elég rosszul teljesít, átlátszanak a körömvégek, és csíkos is marad. Szerencsére a 2. réteggel már mindezt helyre lehet hozni
Állaga: Nekem nagyon híg, folyós. Ha odafigyelve visszük fel akkor nem folyik be a körömágyba.
Ecsete, kupakja: Az ecsetével nagyon könnyen, és jól lehet dolgozni, mielőtt pedig elkezdenénk vele festeni, jó párszor le kell húzni a lakkot az üveg száján.
Tartósság: A tartóssága meglepően jó. Túlélt 3 hajmosást, mosogatást és egyéb házimunkákat minimális kopás nélkül. Ergo egy valóban tartós lakkal állunk szemben.
Száradás: A száradása rendkívül gyors. Az első és a 2.  rétegnek összesen 5(!) perc kellett. Értelemszerűen ezt úgy vegyétek hogy amikor hozzáértem már nem maszatolódott, természetesen még nem lehetett elkezdeni 10 körömmel falat bontani.

Most jöjjenek a képek:

A képek hátterét kisatíroztam, ugyanis az egész házon végigszaladtam, és próbáltam elkapni a lakk igazi színét.





 Nektek tetszik ez a lakk? Van/volt hasonló Nektek?
xoxo: Mc

2 megjegyzés: