2014. április 13., vasárnap

Áprilisi körömkihívás

Sziasztok!
Elérkezett az áprilisi körömkihívás 3. megállója is. Itt az volt a téma hogy fessünk méhecskét. Bár amennyire utálom a méheket, annyira szeretem õket ábrázolni.

A körmeimre fõként csíkos mintát készítettem, de díszítésként pingáltam rá egy egészalakos méhet is.
Egészet egy körömerõsítõ alappal kezdtem, erre került 2 réteg citromsàrga lakk. Amint ez megszáradt fekete lakkal és díszítõecsettel csíkokat húztam az elõbb felkent lakkra. Amíg ezek szàradtak, megcsináltam a gyûrûsujjam.
 Most is erõsítõlakkal kezdtem, erre 1 réteg világoskék lakkot vittem fel. Szintén díszítõecsettel és a sárgával megrajzoltam a méhecske egész testét. Feketével pedig az apróbb részleteket festettem meg, mint a csíkokat, a fejét illetve a fullánkját.
Miután készen lett fedõlakkal fixáltam.










Köszönöm hogy olvastatok
Sziasztok! :)


3. Darázs/méhecske

2 megjegyzés: