2014. április 25., péntek

Sárga?! :oo lakkteszt

Halihó!
A tegnapihoz hasonlóan, ma ismét egy Lakier Mini Max lakkocska kerül nagyító alá.
Foggalmam nincs ki milyen viszonyban van a sárga lakkokal vagy csak magával a színnel. Bevallom én eléggè hadilábon vagyok ilyen téren, a színnel nincs különösebb bajom, de a lakkokkal kapcsolatban már bajban vagyok. Valahogy sohasem tudnak olyan árnyalatot készíteni ami szép, élénk napsárga. 
Nem, még most sem találtam meg a legszebbet, de időhiányában muszáj volt vennem a körömkihíváshoz egy darabot. 


Egy rétegben nem fed szépen, a teljes fedés érdekében szükség van egy második rétegre is.Egyébként szépen terül, nem csíkos, egyenletes, és szép fényesre szárad.  Tartóssága körülbelül 2-3 nap. Lehet hogy tovább is fennt maradt volt, de én már lemostam.




Lehúzható?! Vagy mi a szösz?! :o
Egy papírcsíkra meg celluxra szoktam felkenni a lakkokból hogy rendszerezni tudjam őket. De amikor a sàrga megszáradt könnyen letudtam húzni. Ilyet még egy lakknál sem tapasztaltam, sőt más lakkot sem tudtam lehúzni a papírról. Ha legközelebb felkenem, biztosan megnèzem hogy le lehet-e húzni.




Nektek melyik a kedvenc sárga lakkotok? 
Xoxo: Mc






2 megjegyzés:

  1. Szép:)
    Az én kedvencem az Essence 118 Little Miss Sunrise sárga lakk :)

    VálaszTörlés
  2. végre egy sárga lakk. komolyan senki sem szereti csak én??? :)
    imádom ezt az árnyalatot jól áll neked

    VálaszTörlés