2014. április 20., vasárnap

Aden Don't hesitate 15


Hali!
Pár nappal ezelőtt mutattam Nektek az Aden egyik neon lakkját. Most pedig a barna testvérére került a sor.
 Eszem ágában nem volt barna lakkot venni. A testvérem barátnőjének (aki a bejegyzés további részébe I lesz) a táskája egy kicsi részén lejött a festék. Épp a buszra vártunk, ami mikor megérkezett tömve volt, így alighogy felfértünk. Amikor csukódtak az ajtók I táskájának egy szélét becsípte a busz ajtaja és lejött róla a barna festék.
 Gondoltam meglepem egy szintén barna lakkal, ami megdöbbenésünkre pont olyan árnyalatú mint a táskája.
Utólag már egyáltalán nem bánom hogy megvettem, mert csodálatos szín, és nagyon jó lesz őszre is. 



Egy sötét, mélybarna színről van szó, amely tényleg csodálatos. 
Fedése egy rétegben is szép, bár nem olyan erőteljes a színe. De, aki szereti a halvány mogyoróbarna színt, akkor egy rétegben ez a lakk tökéletes választás.
Száradása tökéletes, pár perc alatt szárad meg az első réteg, és a másodikra sem kell órákat várni.
A tartóssága jó, viszont egy kis többet vártam volna tőle. Az első nap még tökéletes, ám némi házimunka és egy kis hajmosás, elég rendesen tönkreteheti a lakkozást. Amint az utolsó képen is látszik, a körömvégek megkoptak. Arról már nem is készítettem fotót, de  a 3. napon egész vált le egy körmömről a lakk. Lehet, hogyha fedőlakkot használtam volna, akkor tartósabb lett volna.






xoxo : Mc

2 megjegyzés:

  1. Szép lakk , én csak ősszel tudom elviselni az ilyen színeket magamon :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én sem szeretek ilyen sötét színeket látni a körmeimen nyáron. :D

    VálaszTörlés