2014. április 9., szerda

Astor rúzsteszt.

Sziasztok!
Ma egy DM-es rúzsról fogok írni Nektek. Ezt a rúzst a dekordobozban kaptam meg, bár nem használok rúzst, nagyon örültem neki, mert tényleg nagyon szép színe van.
A csomagolása egyszerű, de mégis mutatós a fényes piros díszekkel. 
Astor-250


Ahogy említettem nem használok rúzst, így eléggé bajban vagyok hogy mit is kell ilyenkor leírni a termékről, de minden kreativitásomat összeszedtem, és találtam pár szempontot ami érdekfeszítő lehet.

Pigmentáltsága: Tökéletes! De tényleg! Szinte csak ha egy picit is hozzáértettem a számhoz, már látszik az erős színe. 

Tartóssága:  Ember nincs aki ezt eltudná távolítani! Körülbelül 15 percig szenvedtem vele amíg leszedtem! Felraktam ezt a rúzst egy nap erejéig. Ebben ettem, ittam, és majdnem 10 óra elteltével is ugyanilyen szép volt, csak minimálisan kopott meg a széleknél.

Színe: Gyönyörű piros, matt színe van, amire nem érdemes szájfényt tenni, mert elveszi a "varázsát".


Remélem tetszett Nektek ez a rúzs, és minden fontosat leírtam róla.:)
xoxo: Mc





2 megjegyzés: