2014. április 10., csütörtök

Lakkteszt

Halihó!
Egy márkátlan lakkal készültem Nektek, így vasárnapra. Egy tényleg márkátlan darabról van szó, ugyanis sem árnyalat, sem név, csak egy címke van rátapasztva, külföldi szöveggel. Na de nem is ez a lényeg, egy 100-asban bukkantam rá, a gyönyörű színe miatt is került a kosaramba.


Felkenés előtt nagy reményeket fűztem hozzá, de miután felkerült az első réteg a körmömre, minden reményem elveszett...
Egy rétegben még fedőlakknak is borzalmas! Semmilyen színe nincs!
Második rétegnél sem könnyebbültem meg egy picit sem, sőt, a harmadiknál sem lett jobb az állapot. A negyedik rétegnél már látszott a színe, viszont a körömvégek még MINDIG ugyanúgy átlátszottak. Szerencsére gyors a száradása, így nem kergetett az őrületbe, míg megvártam a száradási idejét. Lehetett volna még halmozni a rétegeket, de én már nem szerettem volna.


DE! Hogy ne csak rossz oldala legyen ennek a lakknak. Nagyon tartós, több mint 6 napig fent volt a körmömön , csak a körömvégeg koptak meg.  A színe viszont nagyon tetszik, és kicsit csalódott vagyok hogy, nem vált be.





Hamarosan találkozunk! Sziasztok!:)



2 megjegyzés: