2014. április 23., szerda

Termékteszt-Oriflame korrektor

Sziasztok!



A mai bejegyzésben kivételesen nem lakkról fogok írni, hanem egy korrektorról.
Még a múlt hónapban rendeltem az Oriflametől. Az előtte lévő hónapokban is ezerszer szemeztem már vele, de volt amikor nagyon drágának találtam,, vagy csak egyszerűen átlapoztam rajta, mondván, úgy sem kell ez nekem, van korektorom stb.. Szóval végül is egy másik rendelésemmel együtt felkerült ő is a listára.
(sajnos mielőtt a képeket készítettem, már belenyúltam a színekbe)

3 színből áll ez a paletta, és mindnek megvan a szerepe. A zöld a piros foltokra. Mivel ez zöld, és az arcon is ilyen lesz, ezért én este szoktam felkenni a piros pattanásokra, és reggel gyönyörűen rendbe hozza.
A barna a bőrhibák eltüntetésére van. Nagyon jól szuperál, egy rétegben szinte már alig-alig látszik a hiba az arcunkon. Szépen ellehet dolgozni,  nem fog látszani a színe.
A világos sárga szín a szem alatti karikák eltüntetéséré van. Vegyes érzelmeim vannak ennek a színnek a kapcsán. Az igaz, hogy eltűnteni, vagyis inkább csak elhalványítja a kékes karikákat. DE. Nagyon látszik, nem lehet szépen eldolgozni. Igazán kicsit szoktam felvinni, és mégis látszik néhány helyen.


Nagyon-nagyon krémes! Igen. Ez eddig a legkrémesebb állagú korrektor amivel találkoztam. Legelőször amikor megérkezett a csomagban, belenyúltam, és azt hittem megvan olvadva. De nem, ez ennyire krémes. Nagyon jó vele dolgozni, elég csak egy picit felvenni.



xoxo: MC




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése