2014. május 6., kedd

Ajakápoló teszt

Sziasztok!
Nemrégen kaptam meg, a most már kedvenc ajakápolómat.
Lehet hogy már hallottátok valahol vagy esetleg a tévében láthattátok hogy az egészségügyi betéthez jár ajakápoló is. Anyukám tért haza egy ilyen csomaggal, és a hozzáragasztott meglepetést Nekem adta, miszerint Neki nincs igazán szüksége ilyesmire.
Mielőtt kibontottam volna, gyorsan befotóztam.

Ha jól tudom egy ízben, vagy inkább egy illattal (?!) lehet kapni. Mindegy is, a lényeg a lényeg, hozzám a kakaóvajas változata jutott el.
A Kirakat.hu szerint 400 Ft (402 Ft) a teljes ára, ezt sajnos én nem tudom aláírni mert nagyon ritkán látogatom az ajakápolós pultokat. :(

Összesen 4.5 grammos maga a termék. Igényes a csomagolása , jól záródik így nem kell félni hogy leesik a kupakja és olyan lesz minden a táskádban.
A hidratálása tö-ké-le-tes. :D
Legelőször megijedtem egy kicsit, mert amikor felkentem kb. egyenlő volt a nullával. Semmit nem hidratált.
De. Megfejtettem, ha reggel és este kenjük fel egy nagyon vékony rétegben akkor másnap reggelre gyönyörűen rendbe teszi a kiszáradt, kicserepesedett ajkakat.  


Nektek megvan ez az ajakápoló? Vagy melyik a kedvencetek?
Puszi: Mc





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése