2014. május 21., szerda

Strasszos köröm

Sziasztok!
Még a múlt héten készítettem egy igazán strasszos körmöt, de a bemutatására még csak most került sor.
Ez a kép adott inspirációt, Én is rengeteg strasszot szerettem volna használni, persze nem így tömve a körmön.
Így született meg ez a köröm. 
Alapnak mindenhova a Moyra egyik matt neon lakkját használtam, két ujjamra pedig celluxból készült sablont illesztettem, amit ha lefestés után eltávolítottam akkor egy szép háromszöget kaptam. Ezt egyébként egy Manhatten lakkal csináltam. A kis és mutatóujjamra függőlegesen csináltam egy csíkot, amit kővel raktam ki. A hüvelyk és gyűrűsujjamra a háromszög széleihez illesztettem őket. Végül a középső ujjamra egy keresztet raktam. Fedőlakkal fixáltam az egészet, persze csak a kövek körül.



xoxo : MC


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése