2014. május 20., kedd

Májusi körömkihívás

Sziasztok!
Lehet hogy csak Nekem tűnt fel, de ez a hónap csak úgy száguld előttem, Én meg csak nézek... :D
Észre sem vettem, de már a 4. témánál tartunk a májusi körömkihívásban.
Ez a pipacs volt, amit elég nehezen, de megalkottam. A kertünk és a suliból hazavezető út is tele van pipaccsal, és mindig megnézem őket, de így is bajos volt az elkészítése.


Egy új Essence lakkot használtam alapnak, név szerint a Sweet as Candy árnyalat. Két rétegben használtam, kivéve a kisujjamon, valamilyen csoda folytán oda csak egy réteg került?! o.o
A virágokhoz mindenképp piros csillámos lakkot akartam használni, ezért az Essence piros homoklakkjára esett a választásom. Díszítőecsettel megrajzoltam a virág fejét, ami egy kicsit tulipánosra sikeredett.
Feketével megcsináltam azt a kis izét, a szára fölött :D
Végül a szára következett, amit díszítőecsettel készítettem el. 





Remélem tetszett, szép napot!:) 

4. Pipacs

3 megjegyzés: