2014. május 26., hétfő

Fagyis körömlakk teszt

Sziasztok!
Ma a képen látható fagyis körömlakkot fogom tesztelni. Először Mannánál láttam ilyen üvegű lakkot, ott is cukinak volt, de én csak Ebayen találkoztam még vele.  Ám egy DM-es lakkvásárlós utamnál megláttam egy, még érintetlen Boulevard fagyis körömlakk pultot. Ha jól emlékszem 5 szín volt, sötétkék, világosabb kék, citromsárga, barack színű, sötétlila, mindössze 400 Ft-ért. Nem kérdés hogy velem jött, még pedig egy barackos szín. 
Árnyalatszámot nem találtam az üvegen, de pár szín közül könnyű felismerni ezt. 
Egyébként hihetetlen cuki üvege van, akár tetszik a lakk, akár nem, bűn nélküle eljönni :D

Elég csalóka színről van szó, hisz az üvegben halvány barackos szín látható, de a körmökön már egy élén korall szín pislog vissza ránk. 
Nagyon tartós lakkról van szó, a testvérem barátnője körülbelül 1 hétig hordta a körmein, és csak néhol pattogzott le.
Egyébként amíg ezt viseltem, elég sok pozitív visszajelzés érkezett a körmeimmel kapcsolatban. 














Nektek megvan ez a lakk? Vagy esetlegesen megvettétek valamelyik színt?
xoxo: Mc







1 megjegyzés:

  1. valamelyik nap ugyanezt a színűt szereztem meg, és nekem is lég tartós és színe is meseszép :) az üveg pedig írtó cuki :D

    VálaszTörlés