2014. május 8., csütörtök

Egy kis Nailland




Sziasztok!

Mint minden körömlakkmániásnak, Nekem is nagy vágyam hogy eljussak a a lakkmenyországba vagyis a Nailland-be. ""Szerencsére" egy kis városban élek, az ország másik végében, ami nagyon messze van a fővárostól, így nincs alkalmam eljutni oda. Mindenesetre álmodozni lehet, ezért összegyűjtöttem 4 márkának a top 3 lakkját, ami nekem a leges-legjobban tetszik.

(Kattints a lakk árára hogy eljuss a weboldalra.)

Zoya
DREAM
Ez a gyönyörű kék lakk, a téli Zenith kollekció egyik darabja. Rögtön rabul ejtette a szívem.

JULIEANNE
Sötétlila alap, tömérdek apró csillámmal van tarkítva. Számomra kicsit holo beütése van. Egyébként a Best Seller kollekció darabja.

CARTER
Új szerelem, ennek a lakknak a személyében. Imádom a lila színt, ezért is ezt választottam. A Zoya lakkok közül ő a leggyönyörűbb.
Pixie Dust Textured kollekcióból.


China Glaze

GET CARRIED AWAY
Lehet hogy furcsa, de nekem erről a Halloween, mint ünnep, és a pók jut eszembe :D
Hatalmas fekete, fehér, piros, és szürke pelyhekből van felépítve a lakk.
Számomra a fekete pehely a fekete pók alapszíne, a pirosak pedig a szemei :D
Kollekció: -


SOME LIKE IT HAUTE
Maga a megtestesült csoda.Hát nem gyönyörű?! 
Kollekció: - 



THERE'S SNOW ONE LIKE YOU

Szerintem ez a legszebb lakk a különleges textúrájú lakkok közül.
Kollekció: Happy Holiglaze

(forrás: Google)


Models Own

DANCING QUEEN

Kicsit unalmasabb csillámos lakk lenne, de a sárga glitterek mégis különlegesebbnek bizonyítják.
Kollekció: Mirrorball

DISCO INFERNO

Az előző lakk testvére.
Karácsony jut róla eszembe, a színei alapján.
Kollekció: Mirorrball


MIXED UP
Fekete alapon többszínű apró csillám van belekeverve.
Kollekció: Glitter

piCture pOlish

PEACOCK
Totál galaxy beütése van, eszméletlen szép *-*
Kollekció: Glitter

KRYPTINE

Végre sikerült megtalálnom a tökéletes zöld lakkot.  Elég nagy karácsony függő vagyok, így talán Ti is kitalálhattátok már hogy erről is a karácsony jut eszembe. vagy pedig egy krokodil :D
Kollekció:  Collaborations 2012


BLOGGER

Az igaz hogy egy fedőlakkért nem adnék ki több mint 3000 Ft-ot, de az tény hogy nagyon szép.
Kollekció: Glitter




















4 megjegyzés:

  1. Akkor nem vagyok egyedül. Legszivesebben felvárásolnám az összeset :DD

    VálaszTörlés
  2. kryptonite nekem is megvan. azért élőben ez nem olyan karis lakk ám :)

    VálaszTörlés
  3. Igen?! :O van róla esetleg teszt Nálad, vagy lesz? :/ :)

    VálaszTörlés