2014. május 25., vasárnap

Májusi körömkihívás

Sziasztok!

A tegnapi CNC után ismételten kihívás következik de most a Májusi körömkihívás újabb része.
Mint ahogyan már megszokhattátok virág a főtéma, a tulipán pedig egy kisebb téma volt.

Alapnak egy barackszínű lakkot kentem fel, ami még nem szerepelt a blogon.
Szerintem nagyon szépen mutat ez a szín ezüst csillámporral, így két ujjamra felütögettem ecsettel némi csillámot.  A többi körmömre egy vagy két tulipánt festettem. Az Essence zöld (159 Green and a grunge) lakkjával készült a szára, a piros tulipán az Essence (Me and my lover) homoklakkjával (TESZT ITT ) a sárga színűt pedig egy Lakier Mini Max lakkal készítettem (TESZT ITT ). Végül mindegyik körmöm 2 réteg fedőlakkot kapott :)







puszi: MC





5. Tulipán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése