2013. november 11., hétfő

Fa tüsfürdő


Sziasztok! Ma egy termékajánlóval vagy inkább egy termékbemutatóval készültem nektek.
Nemrég megvettem a Fa Yoghurt Pomegrante & Raspberry nevű tusfürdőt.
Lehet hogy csak én, lehet hogy más is így van a Fa termékekkel de nekem nem váltak be. Szárították a bőröm, hamar elfogytak, és az illatuk is tolakodó volt. Ezért megfogadtam hogy soha többet nem veszek Fa tusfürdőt. Pár hete azonban szembe jött velem Ő. Mivel imádom a málnát, gondoltam megszagolom, hátha jó illata van. Amikor kinyitottam egyértelműen beleszerettem ugyanis eszméletlen jó illata van, úgy gondoltam hogy pár 100 forint ide vagy oda, de megveszem. És egyáltalán nem szárította a bőröm, szóval egyéltelműen ez a termék egy pozitív csalódás volt. Örülök hogy megvettem.
Köszönöm hogy elolvastátok a bejegyzést! Puszi: Mc
Ti csalódtatok már valamilyen Fa termékben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése