2013. november 14., csütörtök

Suli köröm II.

Sziasztok!  Ma megint egy sulis körömmel készültem nektek. Pontosabban a multkori folytatásával. ITT megtekinthetitek az előzőt. Az előzőhöz egy lila szint választottam mint 'alap' (Moyra Gel Look 912). A gyűrűsujjamon egy kifejezetetten gyönyörű arany szín található. Nagyon régóta keresek már arany lakkot, de sehol sem találok, és ne higgyétek azt hogy most megtaláltam. Sajnos nem. Ugyhogy egy pár évvel ezelőtti aranyport túrtam elő, ami még valamelyik múltbéli karácsonykor használtam.Szóval igen, lefestettem mindegyik körmömet a lilával, a képeken 2 rétegben van, aztán a gyűrűsujjamra pedig 1 réteg lila lakk, majd belemártottam az aranyporba, kicsit az ujjammal elegyengettem, majd ha megszáradt lefestettem minden körmöm fedőlakkal.


Természetes fénynél látszik  a legjobban.
Ugygondoltam mivel arany, ezért megpróbálom ez citrom,-és egy narancssárga falevél hátterében is fotózni. A lilát kicsit elnyomta, de az arany szépen kiemelkedett belőle.
Itt a vége... : ) Köszönöm hogy elolvastátok.
xoxo: Mc
Nektek, ha van, mi a kedvenc arany lakkotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése