2013. november 9., szombat

Lakkteszt-Moyra Neon Matte Effect 702

Sziasztok! Nemrég átestem egy kis vásársláson amin ezt a szépséget szereztem be. 300 Ft-ért találtam rá, erre a matt lakkra.  Imádom a matt és a neon lakkokat és ebben mindkét tulajdonság megvan.
Üveg: 12 ml-t tartalmas, hatalmas üveg.
Ecset, kupak:  Az ecsete hosszú, nem csíkoz, a kupakja nagy, kézre áll, matt, és rajta van a lakk neve is.
Fedőképesség, szín, fény:  A körmömön 1 rétegben láthatjátok, de csak azért nem vittem fel rá a 2. réteget meg egyáltalán nem igényelte. Magas a fedőképessége, nem látszott át a körmöm. Fénye ugye nincs, mivel matt. 
Tartóssága: Nemsokára hogy a 4. napja rajtam van és egy kicsit sem kopott meg, pedig mosogattam, házimunkát végeztem szóval le a kalappal előtte.
Száradás: Kb 1 perc alatt szárad meg, ami nagyon jó idő, a mattsága a száradás közben alakul ki. Ahogy szárad, úgy mattul le.
Nagyon megvagyok vele elégedve szerintem gyönönyörű a színe.
És itt a bejegyzés vége. Köszönöm hogy elolvastátok! Xoxo: Mc
Nektek van olyan lakkotok ami egyszerre matt és neon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése