2013. november 10., vasárnap

Andthisiswhoiam I.

Sziasztok! Ma egy "andthatswhoiam" bejegyzéssel készültem nektek, amiben mégjobban megismerhettek engem:) Remélem tetszik nektek is.
 Imádom az apukám: Bár néha a legtöbbet veszekedünk, de tudom hogy ő mindig ottvan nekem mikor senki más <3
 Hiányzik a nyár: Visszasirom a nyarat...Mikor reggel csak felkelsz, felkapsz egy nadrágot és egy pólót és már mehetsz is. Meleg van,és  bármit lehet csinálni.
 Hiszek a karmában: Hiszek abban ha valami rosszat csinálok annak következménye lesz.
 Mindig éhes vagyok: Ez nálam egy betegség formájában jön elő. Kiskoromban kezdődött és még mindig tart. Bármikor tudok enni :)
 Igazán szeretem az állatok: Mindegy hogy egy nyusziról vagy egy őzikéről van szó, én imádom az állatokat. Könnyes szemmel nézem amikor elaltatnak egy állatot, vagy amikor betegen, lesoványodva, koszosan árválkodik ehy állat.
 Megszállotja vagyok a körömlakkoknak: Imádom a lakkokat! Legszivesebben az egészet felvásárolnám, minden márkát minden árnyalatot szeretek.
 Szeretem a Converset: Régen volt egy Converse tornacipőm de sajnos tönkrement. Azóta nem vettem újat, ugyanis elég drága:/
 Szeretem a csokis epret: Nincs annál a napnál jobb amikor hazajövök a suliból és egy adag nutella és rengeteg eper van itthon.
 Szeretem a nyuszikat: Régebben volt a szomszédomnak egy nyuszija. Azóta már én is szeretnék eggyet de ez még csak álom.
11:11-kor kívánok: Általában nem szokott beválni amit kívánok, de már a napi rutinom részévé vált.:)

Hát ez lett volna az andthisiswhoiam bejegyzést első része. Köszönöm hogy elolvastátok!
xoxo: Mc
Rátok igaz valamelyik állítás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése