2013. november 6., szerda

Elfogyott I.

Sziasztok. Ebben a bejegyzésben az elfogyott termékeimet fogom nektek bemutatni, majd véleményezni.Összesen 6 dolog, róluk pedig itt egy kép.

Legelõször kezdeném a körmöa dolgokkal, ebből csak 2 darab van.CR Super&Ultra Brilliant fedõlakk. A képen most csillàmos, de igazàból egy teljesen tiszta lakkról beszélünk. Gyönyörű fénye van, de pár óra után egészben esik le a körmödrõl.Teljesen besűrűsödöt, majd kicsit felhígítottam +raktam bele egy kis csillámot majd beszáradt teljesen. Ment a kukába....csalódás.
Florin lemosó: Spárban vettem 122 FTért, 1 húzásra leszedi a lakkot, szóval pozitív csalódás volt.
Szájápolási dolgok:


Indygo ajakàpoló: 100as márka. Hatalmas "adagot" kapunk 99Ftért. Rengeteg ízben és illatban kapható, remekül hidratálja az ajkakat szóval imàdom. 

Labello Velvet Rose: Nem szeretem. Az illatán kívül semmi pozitívat nemtudok róla elmondani. Az alapból kicserepesedett számat mégjobban szárítj, arról nem is beszélve hogy 1 ivás vagy egy evés után már a fele lejött. Nem venném jra, egy Labellűtol nem ezt vártam.

Patika ajakápoló:   Kb 80-90-100 Ft darabja a patikákban. Hihetetlenül jól hidratál, imádom.
Balea Raub Katze (vadmacska) dezodor: Nagyon jó barackos, nyárias illata van. Dm-es a márka, ezt ugye felis tüntették az egyébként nagyon cuki csomagolóson. Pár száz forint az ára, ehhez képest egész nap érződik az illata.


Hát ennyi lett volt az elfogyaszott termékeim listája. Köszi hogy elolvastad. Puszi: Mc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése