2014. június 28., szombat

Big Haul

Sziasztok!

Ma egy nagy-nagy zsákmányos bejegyzéssel készültem. Főként lakkokat vettem, illetve becsúszott pár darab szépségápolási termék is.

A legtöbb lakkot már teszteltem, a nevére kattintva eljuthattok a teljes posztra.

Lakkok: 


Essence 178 Hello Spring (TESZT HAMAROSAN!!)
Cr strawberry 01 (TESZT HAMAROSAN!!)

Egyéb szépségápolási dolgok: 

Essence studio nail 'love' edition 6 darabos mini körömreszelője.
Csak azért vettem meg mert cuki meg minden, és hogy tatyóba bedobósnak tökéletes lenne. De csak arra jó ha nem otthon vagyok és betörik, beszakad a körmöm, megigazítsam, másra nem igazán tudom használni. :/

Balea gyöngy(??) illatú testápolója

Nagyon jó! Az illata miatt vettem meg, mert isteni. Nem fűztem hozzá sok reményt, amit utólag bánok, mert ez hatalmas pozitív csalódás volt.! Nagyon jól hidratál, nem hagy zsíros érzetet, hamar beszívódik. 

Isana mandulás körömlakklemosó

Ezer meg ezer blogon olvastam már erről a termékről, és mindenki annyira dicsérte, nem tudtam miért.. Végül a Rossmanban megláttam és úgy gondoltam (ha jól emlékszem) 300 Ft-ért, megéri.
Mostmár megértem más lányokat miért istenítik ez a lakklemosót! Tényleg egy csoda :D

Joanna Nutria testradír

Nem terveztem venni testradírt, de olyan akció volt ha két terméket veszünk akkor darabja 250, tehét ezt a két darabot, 500 Ft-ért hoztam el.
Az egyik grépfruitos, frissítő, kellemes, lágy illata van. A másik pedig cseresznyés. Mindkettőnek eszméletlen finom illata van. Nagyon jól végzi az dolgát, de amint kiléptünk a fürdőszobából az illatának már sajna nyoma sincs :(


Essence szemöldök ápoló szett

Szükségem volt valami ilyesmire, az Essencénél megtaláltam a tökéleteset. Ha szeretnétek lesz róla teszt.
Lovely körömerősítő szérium 
A címke szerint kalciummal és C- vitaminnal van ellátva. Ezáltal erősítik a körmöket. Meglátjuk hogyan teljesít.



Ezeket vásároltam mostanában. Köszi hogy olvastatok! :) Sziasztok!


Ti miket vettetek az elmúlt időben? 

1 megjegyzés: