2014. június 20., péntek

"Pöttyös" körmök

Sziasztok!
A mai napra egy nagyon cuki manikűrt hoztam Nektek.
Reggel nem igazán tudtam hogy mit is kéne írnom a blogra, ezért megfogtam két lakkot, és megalkottam a körmeimre a mintát.


Alapnak az Essence C&G 104 Sweet as Candy árnyalatú nude, rózsaszínes lakkját vittem fel két rétegben. Ezután szükségem volt egy fogpiszkálóra és egy jóval élénkebb színre, ami az én esetemben az Aden 65 számú neon pink színű lakkja lett. Kicsöppentettem egy kicsit a lakkból majd felvettem egy fogpiszkálóval egy picit belőle, ezután odanyomtam a körmömre. Mivel a pontozóm felszívódott, ezért kellett fogpiszkálóval dolgoznom, és mivel az oldalát nyomtam oda, ezért nem lett teljes pötty alakja hanem egy kicsit tojás formát vett fel . :DD   








Remélem tetszett a köröm, sziasztok! :) <3

1 megjegyzés: