2014. június 21., szombat

CNC-Black and white

Sziasztok csajok! :)

Thimmyke kihívására most fekete-fehérbe kellett hogy boruljanak körmeink. 

Mikor megláttam ezt a témát, a kockás körmök jutottak eszembe. Ezer meg egy éve, mikor még nem is festettem körmöt, egy YouTube videóban láttam kockás körmöket ami azóta elakartam készíteni. De mivel akkor nem festettem körmöt, mostanában meg eszembe sem volt. :D

 Tehát fehér színnel kezdtem,  (CR-6 Milk / teszt: ITT) ezt 2 rétegben vittem fel, vártam egy kicsit amíg koppanósra száradt.  Fekete lakkot használtam, (CR-07 blueberry / teszt: ITT) amit díszítőecsettel vittem fel. Ezzel először a négyzetrácsot húztam meg,  majd kétféle módón töltöttem ki a rácsokat. Mivel egyenletlen volt a felülete, és nem is fénylett, fedőlakkot használtam rá. :) 

Most pedig jöjjön pár kép:








Remélem tetszett a manikűr. Legyen nagyon szép napotok! Sziasztok! :* <3
8. Black & white

4 megjegyzés:

  1. Jó lett! Az a koponyás lakk tök durva!! :D

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég, ezt a koponyás lakkot honnan szerezted? :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt nálunk lehet kapni a kínaiban, 300 Ft-ért. :*

      Törlés