2014. június 15., vasárnap

Júniusi körömkihívás

Sziasztok!
Manna júniusi körömkihívásának a 3. témája a nude színek voltak. Nem sok nude lakkom van, de amik megvannak azokat mind használom. Ám mégis találtam egyet, ami ritkán akad a kezembe. Talán egy kicsit barnásabb, nem is nude, de mindenképp világos, gyönyörű szín.  

Alapnak az előbb említettem barnás lakkot használtam a CR márkától. Apró, visszafogott, de mégis feltűnő díszítést szerettem volt, ezért nyúltam a piros kaviár díszem után. A gyűrűsujjamra egy pici szív került, a mutatóujjam egészére rakosgattam díszt. Míg a hüvelykujjam először egy vonalat, majd abból kiindulva egy szívet kapott díszítésként. Fedőlakkal fixáltam az összes körmöm. 



Köszi hogy olvastatok!
Hogy tetszett a manikűr?
Legyen szép napotok! :)
3. Nude

4 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki a szívecske , szuper mani lett:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik. :) Én csak ritkán tudom a kaviár gyöngyeimet használni, mert ha fedőlakkot kenek rá, leviszi a színét, ha meg nem kenek, fél óra múlva a fele már le is pattogott. :(

    VálaszTörlés