2014. június 6., péntek

Hasznos apróságok az Ebayről

Sziasztok!
Elég érdekes bejegyzés lesz a mai.  Nem rég szörföztem a neten, pontosabban az Ebayen és felfedeztem szörnyen aranyos dolgokat, amiket pár száz forintért megtudtok rendelni. A dolgok nagy része kapható itthon is, (például: notesz kapható itt is, de a mintája miatt éri megrendelni)  de szerintem ami Ebayen van, az aranyosabb, és az én városomhoz mérve jóval olcsóbb is. :)
Főként, ahogy a cím is mutatja, apróságok lesznek, de néha-néha becsúszik egy nagyobb darab is.


Párizsos notesz  ( 900 Ft)
Imádom Franciaországot, ezért is vagyok szerelmes ebbe a noteszba. 

Vitaminkapszula toll
(200 Ft)

Először ezt a kis tollat Breakfast at Fruh 'mi van a táskámban' videójában láttam, ahol beleszerettem.
Szerencsémre én is megtaláltam ezeket a nagyon aranyos vitaminokat.

(450 Ft)
Nem tudom hogy Ti hogy vagytok vele, de Nekem az összes füzetem, könyvem lapja tele van post it-el :D

(920 Ft)
Egyik Youtubos lány videójában láttam ilyen nagy, mintás reszelőt. Mivel nálunk sehol nem láttam még ilyet, ezért megéri a 920 Ft-ot. 
(950 Ft)
(200 Ft)

(580 Ft)
(550 Ft)
Geometrikus post it 
(220 Ft)
(4130 Ft)

Egy kicsit furcsa hogy most nem lakkokról írtam :D
Remélem tetszett Nektek az poszt.
Ha szeretnétek még hasonlókat, kommentben jelezzétek :)
Sziasztok!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése