2014. június 13., péntek

Júniusi körömkihívás

Sziasztok!
Először is 1000x bocsánat hogy nem voltam 4 (!) napig. Foggalmam nincs mi van a nettel vagy a géppel de egyszerűen 10 percig van net, után is, de kiírja hogy van valami a proxy valamivel. -.- Nem nyitja meg a dolgokat, szinte semmit. A bloggert egyáltalán nem tudtam megnyitni, az Ebay-t félig töltötte be... Szerencsére tesóm dolgozik az ügyön úgyhogy remélhetőleg minden rendben lesz. :)

Még 10.-én kellett volna posztot írnom Manna körömkihívásához, így ezt most gyorsan pótolom is.
A nyárias szín volt a fő téma, ezért én erre az alkalomra kiválasztottam a régebben kedvenc nyári szineimet, de alig használtam őket, így most ideje volt utánuk nyúlni.
Párducmintás körmöket készítettem, alapnak a kezemben lévő Aden lakkot használtam, rá egy sötétebb pinkkel készültek foltok, köré pedig pirossal húztam csíkokat, bár ezek kevésbé látszanak. :)








xoxo: mc





2. Nyárias

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése